Archive for May, 2010

Kasut croc tiruan Menghina nama Allah.pengguna islam lakukan sesuatu!

croc yang menghina islam

(klik utk besarkan)

BOIKOT! croc tiruan menghina islam !!“Kasut crocs yang menjadi trend di Malaysia kini kerana ianya mudah dipakai dan selesa. Di mana-mana orang menjual kasut crocs ni, di pasaraya, di pasar malam malah di tepi-tepi jalan. Ada jer canopy segera dipasang untuk menjual kasut crocs.

Terutama Kalau dah di pasar malam tu terang-teranglah ia adalah kasut crocs tiruan. Berhati-hati membeli kasut crocs tiruan ini kerana saya mendapat email berkenaan lambang crocs tiruan ini yang ada iras-iras kalimah Allah. Mungkin orang kata saya ni terlalu sensitif, takpelah bab-bab agama ni kita memang perlu sensitif terutama ianya akan dijadikan alas kaki.

Ini benda ciptaan manusia yang kemungkinan disengajakan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab sengaja untuk menghina kesucian Islam(semakin menjadi2)

— kita sebagai pengguna tak boleh memandang remeh perkara ini.. kasut croc pun bukan cantek sgt pun,,takde masalah kalau kita boikot kan sahaja .. kalu hal2 sebegini makin menjadi2.. sekurang-kurangnya kita bertanggungjawab hebahkan perkara  2 sebegini kepada umum,

Share (ohh jangan lupa klik share kat kiri nie utk jalankan tanggujawab kita sesama islam share dimana 2 fb,tweeter,myspe dan lain2
sekian 🙂